خرید واچ تایم یوتیوب

خوب است بدانید که یوتیوب یکی از بهترین و شناخته ترین رسانه های اجتماعی است که در سر تا سر دنیا کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 به علت محبوبیت یوتیوب در میان مردم، کاربران همواره تلاش می کنند تا با استفاده کردن از روش های مختلفی، ویدیو های انتشاری خودشان را در دید کاربران بیشتری قرار دهند.

خرید واچ تایم یوتیوب

قیمت واچ تایم یوتیوب

با تلاش تیم پشتیبانی بهترین سرور را به شما پیشنهاد میکنیم.
🔴یوتیوب 🕑 واچ تایم
شناسهنامتوضیحاتقیمت هر 1000 عددحداقل/حداکثروضعیتعملیات ها
5012 🔴 واچ تایم یوتوب فوق ارزان برای 5 ویدیو آخر - زمان ویدیو بالای 5 دقیقه ♻ گارانتی جبران ریزش 15 روزه 🕑 توضیحات 1,924,500  تومان 40000/1000 فعال
5017 🔴 واچ تایم یوتیوب بدون ریزش (ویدیو بالای 15 دقیقه) ✅ گارانتی جبران ریزش 30 روزه 👁️‍🗨️ توضیحات 2,057,550  تومان 50000/100 فعال
5019 🔴 واچ تایم یوتیوب بدون ریزش (ویدیو بالای 30 دقیقه) ✅ گارانتی جبران ریزش 30 روزه 👁️‍🗨️ توضیحات 2,515,200  تومان 50000/100 فعال
5023 🔴 واچ تایم یوتیوب بدون ریزش (ویدیو بالای 60 دقیقه) ✅ گارانتی جبران ریزش 30 روزه 👁️‍🗨️ توضیحات 4,346,100  تومان 50000/100 فعال

با کیفیت ترین سرور ها و سریع ترین خدمات را از ما بخواهید.

خرید واچ تایم واقعی یوتیوب

یکی از مهم ترین معیار های اصلی دیده شدن و همچنین تعامل در شبکه یوتیوب، واچ تایم یوتیوب می باشد.

ویژگی های خرید واچ تایم برای یوتیوب

😍 کیفیت واچ تایم یوتیوببازدید شده توسط اکانت های واقعی
🤑 قیمت واچ تایم یوتیوبشروع از کمترین قیمت ممکن نسبت به کیفیت
🕐 زمان انجامکاملا خودکار
😎 پشتیبانی24 ساعت شبانه روز
😠 مقدار ریزش ندارد
🤩 نحوه ثبت سفارشخرید از سایت به صورت آنلاین

سوالات متداول

ما برخی از مهم ترین سوالات شما کاربران عزیز را در اینجا گردآوری کرده ایم.

بله حتما، سایت رسمی ما بسیار ایمن و معتبر می باشد و می توانید با خیال راحت خرید خود را از این سایت انجام دهید.

برای کسب درآمد از ویدئو های منتشر شده تان، به 4000 واچ تایم یوتیوب نیاز دارید.

بله در صورتی که ویدئو را حداقل 30 ثانیه مجددا پخش و تماشا کنید، به عنوان یک ویو حساب می شود.

خیر این کار برای افزایش درآمد شما می باشد چراکه روشی بسیار موثر است که کاربران زیادی ازآن استفاده می کنند.

افزایش واچ تایم یوتیوب چیست و چه کاربردی دارد؟

اما خب الان شاید بسیاری از افرادی که این مقاله را مطالعه می‌کنند، متوجه نشدند که واچ تایم یوتیوب به چه معنایی است؟ به‌این‌علت می‌خواهیم در این نوشته در مورد افزایش واچ تایم یوتیوب و همچنین خرید آن مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

واچ تایم یوتیوب در واقع همان مدت‌زمان مشاهده ویدئوها می‌باشد. به این معنا که کاربران دیگر چقدر ویدئوهای منتشرشده شما را مشاهده می‌کنند. 

برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید: شما ویدئویی را در یوتیوب منتشر کنید که مدت‌زمان آن 20 دقیقه باشد، کاربران مختلفی آن را مشاهده می‌کنند، اگر یکی از این کاربران 10 دقیقه از ویدیو را تماشا کند در واقع واچ تایم ویدیو شما همان 10 دقیقه است.

افزایش واچ تایم یوتیوب بسیار مهم است و به این دلیل کاربران تلاش می‌کنند تا میزان آن را افزایش دهند. پس بهتر است شما هم با مطالعه کردن این مقاله، با آسان‌ترین روش‌های افزایش واچ تایم یوتیوب آشنا شوید.

روش‌های مختلف افزایش واچ تایم یوتیوب کدام هستند؟

اما خب قبل از این‌که با روش‌های به‌غیراز خرید واچ تایم یوتیوب آشنا شوید در ابتدا باید بدانید که هر چه محتویات تولیدشده کاربران در یوتیوب باکیفیت‌تر و به‌روزتر باشد قطعاً خودبه‌خود میزان بازدهی هم بالاتر خواهد رفت.

پس قبل از انجام دادن هر کاری در ابتدا باید روی خود و محتواهایتان سرمایه‌گذاری کنید تا مطالب بهتر و جدیدتری به مشتریان ارائه دهید. همچنین نکته دیگری که در زمینهٔ تولید محتوا وجود دارد این است که سعی کنید همیشه از مطالب و موضوعات خاص در تولید ویدئوهای خودتان استفاده کنید.

زمانی که ویدئویی را ضبط و آماده انتشار می‌کنید، در ابتدا حتماً از کاربران بخواهید که ویدئو شما را لایک کنند و برای آن کامنت قرار دهند. اصلاً نگران نباشید، چراکه با این کار هم مشتری زیادی را به سمت خود جذب می‌کنید وهم این‌که میزان تعامل کانال خودتان را افزایش می‌دهید.

مزیت واچ تایم یوتیوب

واچ تایم مدت زمانی است که مخاطبان به ویدیوهای شما در یوتیوب می‌پردازند. این یک معیار مهم برای موفقیت در این شبکه محبوب است.

هرچه  میزان واچ تایم شما بالاتر باشد،درآمد بیشتری بدست خواهید آورد. چند نمونه از مزیت های خرید واچ تایم یوتیوب در زیر ذکر شده است:

رتبه شما را در یوتیوب بالاتر می‌برد: واچ تایم یکی از عواملی است که یوتیوب برای رتبه‌بندی ویدیوها در نتایج جستجو استفاده می‌کند. هرچه واچ تایم شما بیشتر باشد، ویدیوهایتان در رتبه های بالاتری قرار خواهد گرفت.

درآمدتان را افزایش می دهد: برای واجد شرایط بودن جهت درآمدزایی از طریق تبلیغات یوتیوب، باید حداقل 1000 سابسکرایب و 4000 ساعت واچ تایم داشته باشید. خرید این سرویس به شما کمک می‌کند تا به این اهداف دست پیدا کنید.

همکاری با دیگر یوتیوبرها: یوتیوبرها بیشتر به همکاری با کانال‌هایی علاقه دارند که از واچ تایم بالایی برخوردارند. با استفاده از این سرویس می توانید کانال خود را برای همکاری‌ با دیگر کاربران یوتیوب، جذاب‌تر کنید.

درآمد از یوتیوب چطور محاسبه می شود؟

درآمد از یوتیوب بر اساس CPM یا هزینه هر هزار نمایش محاسبه می شود.

CPM به مقدار پولی گفته می شود که تبلیغ دهنده برای هر هزار بار نمایش یک تبلیغ پرداخت می کند. مقدار CPM به عواملی مانند نوع تبلیغ، کشوری که تبلیغ در آن نمایش داده می شود و مخاطب هدف، بستگی دارد.

برای محاسبه درآمد از یوتیوب، تعداد دفعات نمایش تبلیغ را بر CPM تقسیم می کنید. به عنوان مثال، اگر 1000 بار نمایش یک تبلیغ 100 دلار هزینه داشته باشد، درآمد شما از آن تبلیغ 100 دلار خواهد بود.

در زیر چند نکته برای افزایش درآمد از یوتیوب ذکر شده است:

  • ویدیوهای باکیفیت تولید کنید که مخاطبان شما از آن لذت ببرند.
  • ویدیوهای خود را به طور منظم آپلود کنید.
  • از تبلیغات در ویدیوهای خود استفاده کنید.
  • با تبلیغ دهندگان کار کنید تا تبلیغات خود را به شما واگذار کنند.

چرا به واچ تایم یوتیوب نیاز دارید؟

از کانال خود کسب درآمد کنید اما چگونه؟ اگر به دنبال کسب درآمد از ویدیوهای خودتان هستید، در ابتدا باید معیارهایی را برای انجام آن رعایت کنید.

پس یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش واچ تایم، خرید آن می‌باشد. با این کار می‌توانید روند پیشرفتتان را افزایش دهید.

گزینه بعدی، این است که کار خودتان را هرچه سریع‌تر در یوتیوب شروع کنید.

شروع از ابتدا و تلاش برای ارتقا دادن یک کانال یوتیوب واقعا کار سختی است. پس با خرید واچ تایم یوتیوب، مسیر موفقیتتان را آسان کنید.

آیا خرید واچ تایم یوتیوب کار مناسبی برای افزایش آن است؟

بله حتماً، برای تسهیل کردن فرآیند کسب درآمد از یوتیوب می‌توانید واچ تایم یوتیوب را خریداری کنید.

در بخش‌های بالاتر بیان کردیم که اگر نمی‌خواهید وقت خود را تلف کنید بهترین راه برای کسب درآمد از یوتیوب افزایش واچ تایم یوتیوب می‌باشد.

 چراکه یوتیوب بهترین بستر برای کسب درآمد میلیونی می‌باشد و خوشبختانه سایت ما هم با ارائه خدمات بسیار عالی برای مشتری‌های عزیز، کسب درآمد را برایشان آسان‌تر کرده است.

در کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ و رشد پیجتان را به ما بسپارید.

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌ها، واتساپ و تلگرام شما هستیم.

تیم ما با داشتن سرور های بسیار قدرتمند و با کیفیت همواره تلاش کرده است پیشگام در ارائه خدمات شبکه های اجتماعی باشد.

© طراحی سایت توسط هلدینگ دانش بنیان شاهین

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد