افزایش فالوور رایگان

شمایی که تازه به اینستاگرام پیوسته اید و فالوور بسیار کمی دارید فرصت خوبیست که مقداری با افزایش فالوور رایگان فالوور خود را بالا ببرید.

وقتی پای کلمه رایگان وسط میاد بیشترمون فکرمون سمت کیفیت پایین محصول میره که خب جای درستی هم میره ولی همین محصول یه سری مزایای خاصی هم داره که باعث میشه آدم از افت کیفیش چشم پوشی کنه.

فالوور همونطور که در جریانید مهم ترین عامل و فاکتور ارزش گذاری هر پیجی به شمار میره که وجودش اونم به تعداد بالا از واجبات هر پیجیه ولی خب سوال اینجاست: آیا فالوور رایگان به همون اندازه که فالوور واقعی و طبیعی با ارزشه میتونه برا پیجم مفید و تاثیر گذار باشه؟

جواب این سوال تو قسمت بعدی بهتون داده می شه و با دلایل منطقی بهتون توضیح داده میشه که چرا باید دست به دریافت فالوور رایگان از سایت ما زد.

افزایش فالوور رایگان

بهترین سرور های افزایش فالوور رایگان

با تلاش تیم پشتیبانی بهترین سرور را به شما پیشنهاد میکنیم.
سرویسی برای این دسته وجود ندارد

با کیفیت ترین سرور ها و سریع ترین خدمات را از ما بخواهید.

افزایش فالوور رایگان با تحویل فوری

شما هزاران دلیل برای دریافت فالوور رایگان از این سایت دارین. اولا این فالوور ها همونطور که می دونید رایگانن!یعنی هیچ پولی در ازای دریافتشون پرداخت نمیکنین.

دوما خیلی بی دردسر و راحت میتونین این فالوور ها رو دریافت کنین به این صورت که فقط با اشتراک گذاری آدرس سایت تو استوری پیجتون می تونین بین 100 تا 500 تا فالوور دریافت کنین و همینقدر عالی پیج خودتون و رشد بدین. 🙂

از دلایل دیگه ای که باید بهش اشاره کنیم اینه که این فالوور ها هر چند رایگانن ولی کیفیت خوبی دارن. شاید به اندازه فالوور های واقعی و ایرانی با کیفیت نباشن ولی خب به نسبت اینکه هیچ پولی پرداخت نکردین کیفیت خوبی دارن و می تونین با خیال راحت بهشون اعتماد کنین.

ویژگی های افزایش فالوور رایگان

👑 کیفیت فالوور رایگاندارای پروفایل های عکس دار
💲قیمت فالوور رایگانشروع قیمت از صفر تومان
🕐 زمان انجامکاملا خودکار
💯 پشتیبانی24 ساعت شبانه روز
❌ مقدار ریزشریزش بسیار کم.
✅ نحوه ثبت سفارشخرید از سایت به صورت آنلاین

سوالات متداول (FAQs) افزایش فالوور رایگان

ما برخی از مهم ترین سوالات شما کاربران عزیز را در اینجا گردآوری کرده ایم.

این قابلیت برای شما عزیزان هر ۲۴ ساعت یک بار فعال میشود.

بله از سرور های فالوور واقعی و ارزان افزوده میشود و میتواند رضایت مشتری سخت پسندی مانند شما کاربران عزیز را جلب کند.

فالوورهای رایگان سایت ما با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند، اما درصد خیلی کمی از اکانت‌ها فعال هستند.

افزایش فالوور رایگان به ازای هر استوری

برای فعالیت در اینستاگرام باید اول پیجی را برای خود دست و پا کنید. پیج شما باید متناسب با نوع فعالیت تان در اینستاگرام باشد به طور مثال اگر می خواهید شروع به کسب و کار کنید، باید متناسب با کالایی که میخواهید به فروش برسانید، پیج خود را راه‌اندازی کنید. افزایش فالوور رایگان میتواند فالوور شما را افزایش دهد. فالوور های شما می توانند با لایک کردن تصویر یا ویدیویی که شما به اشتراک گذاشته اید علاقه خود را به محتوای پیج شما نشان دهند.

یکی از عوامل بسیار مهم و مؤثر در دیده شدن کسب و کار شما، تعداد فالوور های پیج تان است. با افزایش فالوور، تعداد لایک های  پست های تان بیشتر می شود و باعث می شود که پست شما وارد اکسپلور اینستاگرام شود. با ورود به اکسپلور اینستاگرام کسب و کار شما بیشتر دیده می شود و رونق پیدا می کند.

دریافت و یا افزایش فالوور رایگان اولی کار شما در راه اندازی پیج است.

اگر قصد دارید که فالوور های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید و از مطالبی که برای شما در رابطه با افزایش فالوور رایگان به اشتراک گذاشته ایم بهره‌مند شوید.

چگونه فالوور های اینستاگرام خود را افزایش دهیم

اگر کسب و کار شما در اینستاگرام برای‌ تان از اهمیت بالایی برخوردار است باید به این نکته توجه داشته باشید که تعداد فالوور های شما می تواند در رونق کسب و کارتان بسیار اثربخش باشد. 

راه های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. ما در این جا به شما مهم ترین عوامل افزایش فالوور رایگان را معرفی می کنیم.

پروفایل جذاب برای پیج خود انتخاب کنید

داشتن یک پروفایل جذاب و در عین حال متناسب با نوع کسب و کار شما می تواند نظر کاربران اینستاگرام را به خود جلب کند تا از پیج شما دیدن کنند. پس با استفاده از یک لوگوی مناسب اشتیاق بازدید از پیج خود را در کاربران به وجود بیاورید.

استفاده از تم ثابت در پست های خود

تم اینستاگرام خود را خلاقانه طراحی کنید تا جذابیت پیج تان افزایش پیدا کند. تم پست اینستاگرام باید از ویژگی های زیادی برخوردار باشد تا بتواند در جذب فالوور مؤثر باشد. 

طراحی زیبا و وجود محیط جذاب در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. زیرا شما تنها یک فرصت دارید تا مشتری را جذب کنید. پس با استفاده از روش های چیدمان و چند رنگ در محتوایی که به اشتراک می گذارید باعث زیباتر شدن پیج خود شوید.

تعامل داشته باشید

همان طور که در بالا اشاره کردیم اینستاگرام یک بستر مناسب برای کسب و کار به صورت آنلاین می باشد. برای توسعه در کسب و کار خود در اینستاگرام باید تعداد لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید که این کار نیازمند فالوور زیاد است.

تعامل داشتن می تواند باعث افزایش فالوور رایگان های شما شود. شما می توانید کسانی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند را فالو کنید، پست های آن ها را لایک کرده و برای شان کامنت بگذارید. البته تولید محتوای مناسب و با کیفیت و همچنین زمان پست گذاری مناسب برای بالا بردن نرخ تعامل پیج شما ثمر بخش است.

از هشتگ ها استفاده کنید

استراتژی هشتگ گذاری و استفاده اصولی از آن در اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن پیج شما می شود. یکی از مهم ترین کار هایی که برای هشتگ گذاری باید به آن توجه کنید این است که هشتگ های متناسب با نوع بیزینس خود را پیدا کنید. و این عمل میتواند افزایش فالوور رایگان را ممکن سازد چون در این صورت توسط افراد بیشتری دیده میشوید.

همچنین از هشتگ های تکراری در زیر پست خود استفاده نکنید چون باعث می شود پیج شما به خوبی دیده نشود. هشتگ گذاری مناسب باعث می شود که وقتی کاربران در اینستاگرام کلمه ای را سرچ کنند اگر شما از آن کلمه در هشتگ های خود استفاده کرده باشید پست شما را ببینند و از پیج تان دیدن کنند و حتی باعث می شود که شما را فالو کنند.

حرفه ای کپشن بنویسید

یک کپشن خوب در اینستاگرام علاوه بر توضیح در مورد محتوای به اشتراک گذاشته شده، حس خوب را به دنبال کننده گان می دهد. لحن خوب و ایموجی (شکلک) را فراموش نکنید.

 به طور مثال می توانید از ایموجی در اول کپشن استفاده کنید و توجه مخاطب را جلب کنید. مطالب مهم را در ابتدای کپشن بیان کنید و فالوور های خود را به چالش بکشید و از آن ها سؤال بپرسید یا بخواهید که دوستان خود را در زیر پست شما تگ کنند. همچنین از هشتگ ها در انتهای کپشن استفاده کنید.

تولید محتوای مناسب و با کیفیت

یکی از مهم ترین عواملی که به رشد پیج اینستاگرام شما کمک می کند تولید محتوای مناسب و مداوم است.  الگوریتم جدید اینستاگرام این قابلیت را دارد که شما با تولید محتوای مناسب و مستمر می توانید باعث بیشتر دیده شدن پیج خود شوید و به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید. پس سعی کنید که روزانه یک پست مطابق با الگو هایی که بالاتر برای تان ذکر کردیم به اشتراک بگذارید.

تبلیغات

تبلیغات مناسب می تواند باعث جذب فالوور به سمت پیج شما شود. برای تبلیغات می توانید با پیج های افراد معروف مثل سلبریتی ها، بلاگرها، واینرها در تماس باشید و از آنها بخواهید که پیج شما را اد استوری کرده و برای شما تبلیغ کنند.

خرید فالوور رایگان محصولی زیبا برای پیج شما

افزایش فالوور رایگان به ازای هر استوری

داشتن فالوور زیاد، اعتماد کاربران را نسبت به شما افزایش می دهد اما راه موفقیت و به دست آوردن اعتماد کاربران چگونه است؟

اصلی ترین هدف شما از کسب و کار خود در اینستاگرام به دست آوردن رضایت مشتری خود است که با لایک ، کامنت، سیو و اشتراک گذاری میسر می شود. دریافت فالوور اینستاگرام از سایت با هزینه هایی همراه است اما سایت ما این امکان را برای شما به وجود آورده که  بدون پرداختن هزینه ای می توانید فالوور های پیج خود را افزایش دهید. و اما در این جا چند راه کار برای افزایش فالوور رایگان برای شما ارائه می دهیم.

 ۵۰۰ فالوور رایگان با استوری فیلم از داخل سایت

شما می توانید یک فیلم از داخل سایت و محصولات را استوری کرده و این سایت را در استوری خود تگ کنید با این کار ۵۰۰ فالوور واقعی می توانید به دست بیاورید. و حتما باید تا 24 ساعت استوری بمونه.

 ۱۰۰ فالوور رایگان به ازای استوری عکس از  محصولات سایت

با استوری کردن یک عکس از پیج سایت ما و همچنین تگ کردن این پیج در استوری خود، می توانید ۱۰۰ فالوور رایگان واقعی دریافت کنید.

حال ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید که آیا این فالوور ها واقعی هستند یا خیر؟ باید خدمت شما عرض کنم که نگران واقعی بودن فالوور های سایت ما نباشید چون هدف این سایت جلب رضایت و اعتماد شما می باشد. پس فالوور هایی که در اختیار شما قرار می دهیم واقعی است.

و در آخر

اگر شما قصد دارید که فالوور رایگان دریافت کنید و تعداد فالوور های پیج خود را افزایش دهید، می توانید با مراجعه به پشتیبانی از راهنمایی کارشناسان این سایت بهره‌مند شوید. و از پنل برای خود فالوور رایگان دریافت کنید.

guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
در کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ و رشد پیجتان را به ما بسپارید.

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌ها، واتساپ و تلگرام شما هستیم.

تیم ما با داشتن سرور های بسیار قدرتمند و با کیفیت همواره تلاش کرده است پیشگام در ارائه خدمات شبکه های اجتماعی باشد.

© طراحی سایت توسط هلدینگ دانش بنیان شاهین

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد