افزایش لایک رایگان

پست هایتان لایک کمی دارد؟ شما میتواند به راحتی با افزایش لایک رایگان مقدار لایک های خود را بالا ببرید و از مزایای آن بهره مند شوید.

تو ام از لایک نخوردن پست هات توی اینستاگرام ناراحتی و دوست داری پستات لایک بخورن؟

دوست داری یه سرویس رایگان دریافت لایک بهت معرفی کنم؟

با این سرویس میتونی هر روز واسه خودت کلی لایک رایگان بگیری و کیفشو ببری! اونم بدون پرداخت حتی یه قرون پول! دیگه معطل چی هستی پس؟

سایت ما سرویس های لایک و فالوور رو رایگان در اختیارت میزاره!

همین الان میتونی پست هات رو با لایک رایگان بترکونی!😉

افزایش لایک رایگان

بهترین سرور های افزایش لایک رایگان

با تلاش تیم پشتیبانی بهترین سرور را به شما پیشنهاد میکنیم.
سرویسی برای این دسته وجود ندارد

با کیفیت ترین سرور ها و سریع ترین خدمات را از ما بخواهید.

افزایش لایک رایگان با تحویل فوری

دیگه لزومی نداره نگران لایک نخوردن پست هات باشی چرا که اینبار هم سایت ما در کنارته تا بتونی کلی لایک رایگان واسه ی هر پستت بخری!

نکته ی جالبش اینه که میتونی هر روز این سرویس رو دریافت کنی!

 یعنی میتونی هر 24 ساعت یبار این سرویس رو بگیری و کلی لایک هات رو بالا ببری 🙂

ویژگی های افزایش لایک رایگان

👑 کیفیت لایک رایگاندارای پروفایل های عکس دار
💲 قیمت لایک رایگانشروع قیمت از صفر تومان
🕐 زمان انجامکاملا خودکار
💯 پشتیبانی24 ساعت شبانه روز
مقدار ریزشریزش ندارد.
✅ نحوه ثبت سفارشخرید از سایت به صورت آنلاین

سوالات متداول (FAQs) افزایش لایک رایگان

ما برخی از مهم ترین سوالات شما کاربران عزیز را در اینجا گردآوری کرده ایم.

سرویس‌ افزایش لایک رایگان از بهترین سرور ها ثبت میشود و سرعت نسبتا بالا هستند.

هر 24 ساعت یک بار میتوانید از سرویس افزایش لایک رایگان استفاده کنید و از کیفیت و مزایای آن بهره مند شوید.

این سرویس ها کیفیت بسیار بالایی دارند و ریزش این سرویس ها بسیار کم است.

سرویس های سایت ما کیفیت بالایی دارند و برای همین احتمال ندارد که اینستاگرام به لایک هایتان شک کند.

لایک چیست و چه اهمیتی در اینستاگرام دارد؟

لایک به معنی دوست داشتن و علاقه مند بودن است. شما وقتی که پستی را در اینستاگرام لایک می کنید در واقع نشان میدهید که به آن پست علاقه مند هستید.

یکی از دلایل اصلی که لایک یک پست از اهمیت بالایی برخوردار است؛ این است که وقتی یک کاربر آن پست را می بیند، توجه اش را جلب کرده و به آن علاقه نشان می دهد. افزایش تعداد لایک و فالوور، اعتماد کاربران را به پیج شما بیشتر میکند و باعث می شود که کاربران با خیال آسوده به شما اطمینان کرده و از شما خرید کنند.

با دریافت لایک اعتبار شما در بین فالوور هایتان افزایش میابد همچنین هنگامی که تعداد لایک های شما زیاد شود؛نرخ تعاملتان هم افزایش میابد.

همان طور که گفتیم سایت ما شرایطی فراهم کرده که می توانید به وسیله آن لایک رایگان دریافت کنید. یعنی اینکه میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای پیجتان لایک بگیرید!

روش های دریافت لایک رایگان

برای دریافت لایک رایگان چند روش وجود دارد که شما با توجه به علاقه ی خودتان میتوانید هریک از این روش ها را به کار بگیرید.

لایک رایگان

در این روش میتوانید با سفارش لایک رایگان، تعدادی لایک برای پست خودتان دریافت کنید؛ تعداد لایک دریافتی در این روش زیر 50 عدد است. 

افزایش لایک رایگان با استوری کردن یک ویدئو از داخل سایت یا پیج

شما میتوانید خیلی راحت با انتشار یک ویدئو از داخل سایت و قرار دادن لینک سایت در استوری خود تعداد زیادی لایک دریافت کنید. حتما توجه داشته باشید که بعد از انجام اینکار به پشیبانی سایت اطلاع دهید که این کار را انجام داده اید.

افزایش لایک رایگان با استوری کردن عکس از داخل یا محصولات سایت

اگر برای شما تهیه کردن یک ویدئو در رابطه با سایت مقدور نیست، شما می توانید یک عکس از این سایت را استوری کنید و مانند مورد قبل در استوری خود لینک سایت را قرار دهید. البته قابل ذکر است که تعداد لایک های دریافتی شما با استوری کردن عکس کمتر خواهد بود.

اگر استوری را بارگزاری کردید؛ کافیست که به پشتیبانی سایت اطلاع بدهید تا آنها لایک های رایگان را برای پیجتان اعمال کنند.  

همچنین شما میتوانید با ثبت نام و عضویت در سایت، یک لینک یونیک دریافت کنید و به شیوه های مختلفی آن را پخش کنید؛ هر کسی از طریق این لینک وارد سایت شود و از این سایت خرید کند بخشی از سود فروش سرویس به شما تعلق میگیرد(برای مثال آن را به دوستان خود بفرستید، در وبلاگ ها ، کانال های مختلف، شبکه های اجتماعی و یا در قسمت بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید).

نگران نباشید!

هدف این سایت جلب رضایت و اعتماد شما می باشد و لایک هایی که  در اختیار شما قرار می دهد کاملا واقعی است.

همچنین شما می توانید با مراجعه به پشتیبانی سایت با کارشناسان این سایت در ارتباط باشید برای راهنمایی بیشتر و پاسخ به سوالات خود به آنها مراجعه کنید.

با افزایش لایک رایگان بدون هزینه رشد کنید.

خب حالا ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که اصلا دریافت لایک رایگان ممکن است چه مزایایی داشته باشد؟

با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا برخی از مزایای دریافت لایک رایگان را، با هم بررسی کنیم.

 مزایای دریافت لایک رایگان

افزایش نرخ تعامل

همانطور که میدانید وقتی تعداد لایک های شما افزایش یابد، طبق سیستم (الگوریتم) ساختاری اینستاگرام، نرخ تعامل شما هم افزایش میابد؛ 

با افزایش نرخ تعامل، پیج شما به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد و این نمایش بیشتر، افزایش ویو و در نتیجه افزایش فالوور را به دنبال خواهد داشت؛

 اکنون شاید این سوال برای شما پیش بیاید که نرخ تعامل بالا ،چگونه میتواند باعث بیشتر دیده شدن پیجتان شود؟ خب، با افزایش نرخ تعامل، پست های شما وارد اکسپلور میشوند و از طرفی در هنگام سرچ، موتور جستجوی اینستاگرام پیج شما را در جایگاه بهتری نمایش میدهد.

افزایش اعتبار پیج

از آنجایی که لایک در لغت به معنی پسندیدن است؛ افزایش تعداد لایک ها هم به معنی تایید محتوا و شایستگی پست تفسیر میشود برای همین شما با افزایش تعداد لایک هایتان در ذهن کاربران و فالوور هایتان معتبر و مطمئن تر شناخته میشوید 

خب با این کار اعتماد مخاطبان به پیج شما افزایش میابد و اگر محصولی را در اینستاگرام میفروشید، تعدادلایک زیاد باعث میشود که فالوور هایتان بیشتر برای خرید محصول از پیج شما ترغیب شوند و موقع خرید به پیج شما شک نکنند.

جذابیت برای کاربران

تعداد لایک بالا میتواند کنجکاوی مخاطبین جدید را برانگیزد تا حداقل برای یک بار هم که شده پیج شما را مشاهده کنند و سایر پست هایتان را نیز ببینند چرا که اگر افراد زیادی یک محتوا را بپسندند ،نوعی جذابیت برای سایر اشخاصی که پست شما را مشاهده میکنند به وجود می آید؛ این جذابیت کاربران را برای دیدن پست های جدید شما مشتاق خواهد کرد. 

البته داشتن تعداد لایک زیاد ،مزایای خیلی زیادی دارد که در این مقاله فرصت کافی برای توضیح این مزایا وجود ندارد ولی چیزی که مهم است؛ این است که افزایش تعداد لایک با تاثیر روی عوامل گوناگون باعث موفقیت و افزایش درآمد شما میشود؛ 

در این بین چیزی که جذابیت این لایک ها را افزایش میدهد رایگان بودن آنهاست؛ چرا که شما میتوانید بدون پرداخت هیچ پولی تمام این مزایا را دریافت کنید و از رونق کسب و مار و موفقیت خود لذت ببرید.

خرید لایک رایگان هدیه ای است از ما به شما

کلام پایانی

 امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و آرزو داریم که سربلندی و موفقیت روزافزون شما عزیزان را شاهد باشیم؛افتخار ما؛ خدمت رسانی به شماست. 

guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
در کنار شما هستیم

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ و رشد پیجتان را به ما بسپارید.

۷ روز هفته و ۲۴ ساعته پاسخگوی تیکت‌ها، واتساپ و تلگرام شما هستیم.

تیم ما با داشتن سرور های بسیار قدرتمند و با کیفیت همواره تلاش کرده است پیشگام در ارائه خدمات شبکه های اجتماعی باشد.

© طراحی سایت توسط هلدینگ دانش بنیان شاهین

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد